Published On: Dom, Ene 29th, 2017

La Selmana de les Lletres Asturianes se centrará este año en la literatura escrita por mujeres

Los actos organizados por la Consejería de Educación y Cultura se celebrarán entre el 2 y el 9 de mayo//

29-01-2017

La 38 Selmana de les Lletres Asturianes, que se celebrará entre el 2 y el 9 de mayo, se centrará en la literatura escrita por mujeres en asturiano y gallego asturiano. La selmana es una de las citas culturales más importantes del año en el Principado, tanto por su carácter simbólico como por su contribución a la divulgación de autores asturianos en distintos géneros, como la narrativa, la poesía o el teatro.

Este homenaje institucional y colectivo a las letras asturianas incluirá espectáculos poético-musicales, lecturas públicas, coloquios, certámenes escolares o representaciones teatrales. El gallego-asturiano contará también con un acto especial: Homenaxe ás nosas lletras, que se celebrará en A Caridá (El Franco).

En el marco de la Selmana, la Consejería de Educación y Cultura organiza también el Día del Llibru Asturianu, que cada año acerca la literatura asturiana a más público, gracias a la colaboración de más de sesenta librerías. Así, el 5 de mayo los compradores de libros en asturiano o gallego-asturiano tendrán un 10% de descuento y recibirán como regalo un libro que recopila textos de mujeres escritoras desde el siglo XVIII hasta la actualidad.

La Selmana de les Lletres Asturianes va centrase na lliteratura escrita por muyeres n’asturianu y gallego-asturianu

–        Los actos d’homenaxe a la lliteratura asturiana, entamaos por la Conseyería d’Educación y Cultura, van celebrarase ente’l 2 y el 9 de mayu

 

Desque les instituciones asturianes asumieron la promoción y protección del asturianu, celébrase cada mes de mayu la Selmana de les Lletres Asturianes como unu de los actos culturales más importantes del añu, tanto pol so calter simbólicu como pola so contribución a la divulgación de la lliteratura asturiana.

La Selmana de les Lletres dedicóse n’ocasiones a escritores particulares y, n’otres, adquirió un calter temáticu, centrándose en xéneros lliterarios como la narrativa, la poesía o’l teatru. Pa esta edición, la númberu 38, la Conseyería d’Educación y Cultura va preparar un programa d’actos que va atender de manera especial a la lliteratura escrita por muyeres.

Esti homenaxe institucional y colectivu a les lletres va llegar a tola sociedá asturiana ente’l 2 y el 9 de mayu con actos de bien diversu calter (espectáculos poético-musicales, llectures públiques, coloquios, certámenes escolares o representaciones teatrales). El gallego-asturianu va cuntar tamién con un actu institucional especial —Homenaxe ás nosas lletras— que va celebrase n’A Caridá (El Franco).

Nel marcu de la Selmana, la Conseyería d’Educación y Cultura entama tamién el Día del Llibru Asturianu, que cada añu avera la lliteratura asturiana a más públicu: en collaboración con más de sesenta llibreríes de la rexón, el 5 de mayu los compradores de llibros n’asturianu o gallego-asturianu van tener un 10 % de descuentu y van recibir como regalu un llibru qu’incluye testos de muyeres escritores dende’l sieglu XVIII hasta anguaño.